woensdag t/m zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu woensdag t/m zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

woensdag t/m zondag

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

12 Februari 2012 | Suriname, Paramaribo

wendy en berend vertrokken woensdag naar berg en dal voor 3 dagen dus heb ik gewoon gewerkt. maar woensdag ochtend eerst een stempel gehaald voor mijn paspoort dat moest blijkbaar. (wist ik namelijk niet) dus samen met jan en lonneke een uur gefietst naar dat bureau. was daar vrij druk maar ging gelukkig wel snel. dus toen weer snel tergu gefietst en omgekleed om rond half 11 toch nog in de zoo tezijn.

savonds spelletjes gedaan met ilse eric en jan.

donderdag ochtend om 6 uur ging het alarm af van ons huis dus was klaarwakker helaas. rond 8 weer in de zoo waar een moeder met 3 pups opeens de zoo in kwam lopen. dus hebben ze maar even gepakt en in een reisbox gestopt voor dat ze bij de wilde dieren er in gingen. komt er een vrouw op hoge poten aan hoe we haar honden kunnen opsluiten. en 1 van de mensen die aan het hek werkt vond een pup wel mooi en was die al naar huis brengen dus toen werd die vrouw helemaal gek. uiteindelijk heeft die vrouw toch haar hond en 3 pups weer terug gekregen.
rest vande dag gewone werkzaamheden gedaan in de zoo. en savonds weer spelletjes gedaan.

vrijdag had ik samen met eric 2 afdelingen te verzorgen de kinderboerderij en de roofdieren. dus hebben niks extras kunnen doen. toen we tegen 4 weer thuis waren, waren wendy en berend ook weer terug dus hun verhalen even aangehoord. (die hebben zich prima vermaakt)

savonds jan en wendy leren pokeren.
was deze 3 dagen volop zon en ruim 30 graden.

zaterdag rond kwart over 8 al met eric ilse en wendy naar het centrum gegaan om te shoppen en een trip te regelen voor maandag. rond half 11 kwam berend ook. en hebben we de bus gepakt naar white beach (is een uur rijden en kost ongeveer 50 euro cent)
helaas regende het vrij hard. maar toch heerlijk gezwommen en gegeten. aan het eind werd het gelukkig droog en hebben we nog beetje kunnen zonnen. savonds gezellig aan de waterkant gegeten.

zondag ging om half 6 de wekker want moesten 7 uur al in leonsberg zijn voor dolfijnen tour (niet via een bureau maar met een onderzoeker mee)
paar dolfijnen gezien wat pelikanen en andere watervogels. ook nog uurtje op een strandje gelopen en leuke foto's gemaakt. tegen 12 weer terug aan land en weer na huis gegaan. waar ik even door kapper ilse ben onderhanden genomen. haha nee hoor nu is mijn haar weer gewoon lekker kort.

• 12 Februari 2012 - 19:03

Suzanne:

Hey,

Weer leuke dingen meegemaakt dus. Ik heb gister m'n ticket ook geboekt dus ga er in juli naar toe. Heb der super veel zin. Veel plezier nog.

xXxXx

• 12 Februari 2012 - 19:26

Anne En Johan:

zo dat was dus weer een weekje met onverwachte gebeurtenissen dat is best wel avontuurlijk en diversen ervaringen die je op die manier opdoet veelgeluk daar gr;johan

• 12 Februari 2012 - 19:49

Anita:

Hoi, wat een gedoe met die honden je maakt wel rare dingen mee daar zeg. Wendy wil ook wel drie maanden blijven zegt ze. Wel fijn dat jullie het leuk hebben met elkaar. Het wordt hier ook weer wat minder koud gelukkig. Tot de volgende keer maar weer. Gr anita