zaterdag t/m dinsdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu zaterdag t/m dinsdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

zaterdag t/m dinsdag

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

07 Februari 2012 | Suriname, Paramaribo

zaterdag ochtend rond 9 uur even weer gerend. daarna zouden we rond 12 naar een festival gaan. helaas was het weer zeer slecht weer. dus hebben we maar ge21. helaas flink veel geld verloren. (denk 25 euro cen ofzo haha) iets voor 4 toch maar met de taxi naar het festival gegaan bij flamboyantpark. daar aangekomen stonden er misschien 10 mensen dus dat was minder. dus met ze 5 maar wat biertjes gehaald. de muziek klonk ook niet echt goed onder een golfplatendak. daarna nog een vaag soort toneelstuk gezien. en tegen half 7 even bij de burgerking gegeten. langzaam werd het wel iets drukker. tegen half 9 toch maar weg gegaan stonden er al zolang. thuis toch nog 1 biertjegedaan om het afteleren :P

zondag was ik belachelijk vroeg wakker al voor 8. rond half 10 maar tosti's gemaakt. en daarna ben ik in mijn eentje naar het centrum gefietst en toen naar het westen over de anton dragtenweg. (denk 1 van de ddusrte straten om te wonen) echt mega villa's staan daar. alleen de auto's rijden daar ook als gekke dus was best gevaarlijk. onderweg nog gestopt waar ze visnetten maken en nog een mooie papegaai gezien. rond kwart over 1 wwer thuis. dus even gegeten en toen met ilse en eric naar het zwembad geweest want was erg lekker weer. tegen kwart over 4 kwam andiel ilse en mijn ophalen om naar het vliegveld te gaan. er kwamen heel veel mensen naar buiten maar niet mijn zus en haar vriend. als allerlaatste kwamen ze dan toch. en jahoor hun hadden weer problemen. ze hadden namelijk een nieuwe camera gekocht voor ilse die gestolen is uit de grote bagage maar het doosje zat nog wel in hun tas. dus moesten ze aangifte doen.

maandag;
wendy en berend het centrum laten zien zoals de palmen tuin, fortzeelandia winkels markt en wat mooie gebouwen.
smiddags met ze 3 naar de dierentuin gegaan daar een roondje gelopen en samen met eric terug gefietst.

dinsdag met wendy en berend naar weg aan zee gefietst. en smiddags gezwommen.

• 07 Februari 2012 - 19:26

Anita:

Hoi Elroy, is het gezellig met Wendy en Berend? Wat erg van die camera! Er is ook wel wat minder regen nu, geloof ik. En lekker warm daar.Het is hier echt koud. groetjes van Anita

• 07 Februari 2012 - 19:34

Wendy:

Het is hier super! Mooi weer, gezellige mensen (Eric, Ilse, Berend, Elroy) en we hebben al allemaal leuke dingen gedaan. Elroy is een goede gids.

• 08 Februari 2012 - 10:30

Anne En Johan:

hoi elroy dus jij hebt lekker gezwommen nu hier is het koud hoor wij wachten hier af of de elfstedentocht door gaat gr;johan