maandag t/m vrijdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu maandag t/m vrijdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

maandag t/m vrijdag

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

03 Februari 2012 | Suriname, Paramaribo

eey

maandag weer naar de zoo geweestwat zandgeschept bij de waterschildpadden (voor de eieren) daarna zitstokken gemaakt bij de gieren en begonnen met wat schuttingen maken bij de andere roofvogels. na de pauze cement gemaakt, gereden en gestort voor het nieuwe otter verblijf. en savonds lekker filmpje gekeken.

dinsdag hadden eric en ik de afdeling roofvogels en nachtdieren. daarna weer cement gereden. op de terug weg nog ff een boodschapje gedaan waar eric nog een goede daad had verricht en een voor een zwerver een flesje drinken gekocht. die zo beleeft was om mijn eerst een slok tegeven. savonds gerummikubt met ze 3

deze 2 dagen redelijk weer met af en toe een bui.

woensdag was het echt takkeweer. dus zijn we maar met de taxi naar de zoo gegeaan. samen met eric moesten we 2 afdelingen doen en het bleef maar regenen dus waren tot onzo onderbroek nat. de andere verzorgers kwamen allemaal veel later aankakken en gingen nog niet werken door de regen. na de pauze nog wat bamboe gekapt. (dus weer flink wat sneeen erbij op me handen en armen) savonds lekker 2 films gekeken.

donderdag eerst samen de kinderboerderij afdeling gedaan. rond half 11 werden we geroepen en moesten we allemaal mee naar de ingang want er was een soort startsein van het nieuwe hekwerk om de zoo heen. de vrouw van bouterse was er ook bij. dus daar maar ff een foto van gemaakt haha. nog even hapje en drankje gekregen. daarna weer verder gegaan met bamboe kappen. na een tijdje hoorde we veel gekraakt en dachten dat er bamboe brak. maar het bleek een wilde luiaard te zijn (een 3 teen vorige keer was het een 2 teen) dus daar maar weer berg foto's van gemaakt. na de pauze even samen met rakesh een uil verzorgt die woensdag gewond binnen was gebracht verzorgt.

om half 4 zijn eric nog 1 bamboe en dan stoppen we. helaas vielen er opeens stuk of 6. dus hebben tot half 5 doorgewerkt om het op teruimen. savonds beetje met ilse gerelaxed en gekletst.

vrijdag ochtend rond 9 wakker en rond half 10 met ilse naar het centrum gegaan om te shoppen. ilse heeft wat sierraden gekocht en slippers, shirtje kaarten en een taalboekje. ik heb een pet gekocht. shirt zondermouwen een ketting en wat kaarten(nu nog postzegels vinden haha). tegen 2 weer terug bij ons huis. ff de was gedaan en nu dus op de computer :)

• 03 Februari 2012 - 19:19

Wendy:

Leuk verhaal weer! Nog even en dan kom ik ook. Ik heb er echt zooo veel zin in! Ik zie je snel! xxxxx

• 04 Februari 2012 - 08:13

Anita:

Hoi, je werkt wel veel zeg in de zoo!
    Leuk hoor. En je doet ervan alles. Succes met postzegels zoeken ha ha. Het was in Voorthuizen vannacht min 18! En er is een pak sneeuw.Tot de volgende keer. Leuk dat je zo vaak een verslag schrijft. Groetjes van Theo en Anita

• 04 Februari 2012 - 11:12

Renate:

Je bent goed bezig daar in de dierentuin! Kun je er geen vaste baan krijgen, want die inzet die jij toont moeten ze toch wel waarderen :-)

• 04 Februari 2012 - 11:38

ANNE EN JOHAN:

ja als ik het zo lees dan ben jij daar lekker bezig net als ik met de rep;op de k,b.en weer een leuk verhaal ik ben blij voor jauw dat jij je zo goed vermaakt gr;johan