2dagen zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu 2dagen zoo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

2dagen zoo

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

19 Januari 2012 | Suriname, Paramaribo

hallo mensen als eerst evne een link waar ook wat foto's tevinden zijn

http://ericenilseinsuriname.webklik.nl/page/fotoalbum want duurt telang om ze hier op tezetten.

en verder zal ik soms wel wat op facebook zetten.

dinsdag en woensdag heb ik ook weer in de zoo geholpen.

beetje de algemene dingen zoals verblijven schoonmaken en voeren.

verder wilde capucijnapen en doodshoofdaapjes gezien in de zoo en een ara.

samen met eric nog ocelot overgeplaatst en hok ingericht. dat was nog een flink gedoe want er zijn nog als veel mensen die zich ermee willen bemoeien. uiteindelijk toch het op onze manier gedaan en dat was uiteindelijk prima.

verder eiland van de slingerapen weer gemaakt. nog een huisje gesloopt en takken gekapt bij de zwijntjes. nog klein beetje geholpen bij het nieuwe otter verblijf. dus ben nu al iemand die overal iedereen een beetje helpt dat is wel erg leuk.

heb soms wel echt moeite met de mentaliteit hier in de zoo. maar als ik zo overal een beetje beizg ben gaat dat wel lukken :P

savonds doen we meetsal beetje spelletjes. of gewoon beetje kletsen met wat huisgenoten. en dinsdag heb ik met ilse samen een flink kaartenhuis gebouwd haha

• 19 Januari 2012 - 12:05

Anne En Johan:

ik zie het al ver velen hoef jij je niet
    wel fijn dat je daar lekker aan de slag kan gr;johan

• 19 Januari 2012 - 12:35

Wendy:

Je hebt het er maar druk mee. Maar als ik langs kom krijg ik dus wel een mooie rondleiding door de Zoo.
    Ben je al een beetje bruin geworden?
    xxx

• 19 Januari 2012 - 13:44

Anita:

Hoi niet te hard werken hoor het is ook vakantie ha ha. Wat nu is er regen dat staat bij het weerbericht ook voor morgen. Geniet maar lekker. Gr anita

• 19 Januari 2012 - 14:30

Laurens:

Lekker bezig jongen, Inderdaad beter niet te hard werken, je hebt nu eindelijk is vakantie en normaal werk je al zó verschrikkelijk veel en hard. Nooit is op reis enzo..
    Hoe gaat het chickies hosselen?

Veel plezier nog!

p.s. Als een capucijnaap in een zoo zit, isie toch niet wild meer?