dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

13 Januari 2012 | Suriname, Paramaribo

goedemorgen iedereen.

het is hier nu half 8 sochtends dus zit toch nog wel in het nl ritme.

omdat dit een ander soort reis is en internet heb op mijn kamer. zal ik wat vaker op internet zitten.

als eerts heb ik een surinaamse sim card in mijn tel. dus deze 3 maanden is dit mijn nummer. 5978893632. dit nummer is voor noodgevallen veder houden we wel gewoon contact via internet

gister ochtend even gedouched. was een heerlijk straal maar wel vrij fris :) dus word je wel goed wakker van haha. daarna samen met eric de stad in geweest. moetsen met een busje wat omgerekend 25 cent kostte. in al die busjes hebben ze keihard de muziek aan staan dus dat is wel grappig zie ik in nl niet snel gebeuren.

als eerst beetje rond gelopen en een sim cardje gekocht en geld gehaald. verder langs waterkant gelopen en daar wat gedronken. en toen nog langs wat mmoie gebouwen en door de palmentuin geweest.en even op de markt wat fruit gehaald.

na het middag eten op de fiets boodschappen gedaan.
en smiddags toen ilse er ook weer was spelletjes gedaan. en een fiets voor mijn geregeld. kost hier stuk meer dan in nl. ga morgen fiets kopen maar kost me gewoon 100 euro. maar lenen kost 30 per maand dus hoop deze aan het eind gewoon door teverkopen.

savonds nog even naar het chinese supermarktje geweest waar we met wat surinaamse jongens hadden afgesproken om een biertje tedoen. ja dat doe je hier gewoon voor de supermarkt lekker op de weg hangen haha.

vandaag is ilse vrij dus heb vandaag een ander gids dan gister haha.

ik ga volgende week maar even kijken bij de zoo en even praten. maar ze verwachten me al dus dat zal wel goed komen.

  • 13 Januari 2012 - 11:06

    Suzanne:

    Altijd handig meerdere gidsen. En leuk dat je het wat vaker bij gaat houden dan de andere reizen. Lang leve internet. Have fun.

  • 13 Januari 2012 - 11:45

    Anne En Johan:

    zo te merken gaat het je goed af daar
    dat is altijd fijn om te horen en dat je leuke mensen ontmoet ik ga proberen om je weer te volgen gr; johan

  • 13 Januari 2012 - 15:31

    Anita:

    Hoi, alweer een bericht dat gaat goed zo. Heb je ook nog een beetje kunnen slapen? Bij de dierentuin kan je al beginnen zo te horen. Je telefoon nr heb ik opgeslagen. Gr Anita

  • 15 Januari 2012 - 21:13

    Anne En Johan:

    ik ben een beetje aan de laate kant met reageren maar wat goed dat je zo wegwijs gemaakt word alleen maar hopen dat je niet voor rerassingen komt te staat veel plesier gr;johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

elroy

Actief sinds 12 Feb. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 18194

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 20 Juni 2013

4 weken west usa

26 Oktober 2012 - 19 November 2012

Patagonie

11 Januari 2012 - 09 April 2012

suriname

08 Oktober 2011 - 28 November 2011

midden afrika naar oost afrika

18 Februari 2011 - 12 Maart 2011

2de reis

Landen bezocht: