aankomst suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu aankomst suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

aankomst suriname

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

12 Januari 2012 | Suriname, Paramaribo

eey mensen

bij deze mijn eerste verslag uit suriname

het vliegtuig vertrok netje om kwart over 3 smiddags maar moesten helaas half uur wachten voor we startbaan op konden.

in het vliegtuid stuk of 5 films gekeken en maar vast wat fernandes gedronkn om in de stemming te komen.

met ruim een half uur vertraging aan gekomen op het vliegveld. waarna de douana erg snel ging alleen de bagage helaas niet. dus moest nog half uur wachten.

uiteindelijk was het hier al na half 10 (dus in nl al na half2)

toen ik mijn bagage had stonden eric en ilse mijn al op tewachten. dus dat was wel prettig. er was zelfs een collega van eric uit de dierentuin mee gereden om mijn op tehalen want dan hoefde we niet met de taxi.

dus heerlijk gekletst in de auto. na ruim een half uur rijden vroeg ik toch maar hoe ver het wel iet was. (ik dacht namelijk vlak bij)
maar het bleek echt nog ruim een uur rijden.

toen met ze 4 nog even een biertje gedaan in mijn nieuwe huis voor deze 3 maanden. en iets na 12 maar gaan slapen want was echt kapot.

huis is niet luxe dus denk ook dat lang niet iedereen hier zo lang zou kunnen zitten maar ik vind het wel wat hebben.

alleen erg veel geluiden. honden die de hele nacht blaffen een een of anmder water pompje wat veel herrie maakt. een te klein bed met een randje dus je kan niet lang uitliggen lekker warm in de kamer zonder airco. en een hard kussen. haha en toch vind ik het helemmaal geweldig.

helaas was ik ok 7 uur al weer wakker. ilse moet werken dus die is er ook al uit dus maarr nog even zittten kletsen.

het is nu bijna 8 uur dus ga zo maar even douche.

eric is wel vrij dus die mag even mee geld halen en boodschappen enzo.

ik ga mijn in ieder geval vermaken en ze willen mijn blijkbaar graag hebben in de zoo dus zal daar begin volgende week maar even gaan kijken.


internet is prima in mijn kleine kamertje.

  • 12 Januari 2012 - 10:55

    Laurens:

    Leuk man,
    is goed voor je al die luxe, word je hard van..

    ik mis alleen de felicitaties aan je breedste neef

  • 12 Januari 2012 - 11:34

    Wendy:

    JJeej nu al een verhaaltje! Leuk man. Ik kan niet wachten tot ik ook naar suriname mag komen. Nou heel veel plezier! Groetjes aan ils en eric. Xxx

  • 12 Januari 2012 - 11:54

    Ismay & Jaap:

    Hee Elroy!
    Wat een snelle actie zeg, direct even een update! Fijn dat de reis zo soepel is verlopen!
    Hopelijk heb je een onwijs leuke tijd, kan me haast niet voorstellen van niet in zulk gezelschap!
    Maak er een onwijs mooie tijd van en geniet!! Doe Ilse en Eric de groetjes van ons!
    Dikke kus uit Amersfoort!
    Ohja enne... mijn tongpiercing zit hoor!! WAAAA

  • 12 Januari 2012 - 13:36

    Suzanne:

    Veel plezier in ieder geval daaro, met weinig luxe maar indd dat kun je hebben. Doe Ilse en Eric sowieso de groetjes en ik wacht op je volgende reisverhaal.


  • 12 Januari 2012 - 13:49

    Wendy:

    En bevalt het zo een koude douche in de ochtend?

  • 12 Januari 2012 - 14:54

    Anita:

    Hoi Elroy,
    Fijn weer meteen een bericht. Lekker warm daar zeker? Is de koude douche lekker of kom je weer naar huis voor de lekkere warme stort douche ha ha.
    We horen het nog wel hoe het in de dierentuin gaat. Maar geniet ook van je vrije tijd. Werken moet je nog heel lang!!!!!! Veel plezier en de groetjes van Theo en Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

elroy

Actief sinds 12 Feb. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 18186

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 20 Juni 2013

4 weken west usa

26 Oktober 2012 - 19 November 2012

Patagonie

11 Januari 2012 - 09 April 2012

suriname

08 Oktober 2011 - 28 November 2011

midden afrika naar oost afrika

18 Februari 2011 - 12 Maart 2011

2de reis

Landen bezocht: