bijna vertrekken naar suriname - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu bijna vertrekken naar suriname - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu

bijna vertrekken naar suriname

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

09 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

hallo mensen

woensdag middag om kwart over 3 vlieg ik dan toch echt naar suriname voor 3 maanden.

ik kom daar lokale tijd rond half 9 savonds aan (dan is het hier half 1 snachts)

en als het goed is komen ilse en eric mijn dan op halen dus dat scheeld weer zoeken haha.

ik heb internet verbinding op mijn kamer dus moet wel gaan lukken om jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik daar allemaal doe:)

mijn tas is zo goed als ingepakt. want er kan gewoon niks meer bij hij knalt al bijna stuk haha.

• 09 Januari 2012 - 09:26

Wendy:

Lieve Elroy, Heeel heel veel plezier! Geniet ervan. Enne niet zwemmen met sidderalen hoor! Groetjes aan Ilse en Eris daar.
    xxx

• 09 Januari 2012 - 09:51

Tineke:

Veel plezier!!!! X

• 09 Januari 2012 - 15:50

Renate:

Hoi Elroy,

ik wens je veel plezier en een fijne tijd in Surnima en natuurlijk een behouden vlucht. Ik ben benieuwd naar je verslag. Groetjes Renate

• 10 Januari 2012 - 14:16

Margo Van De Wiel:

Jeeetje, alweer weg???

Jij lekker in Suriname, wij (o.a. jouw fv buren) de komende 3 maanden in de kou..Nou ja, april doet wat hij wil, dus kan het hier ook best redelijk weer zijn, niet dat wij de temperaturen halen van Suriname...We gaan je weer volgen!!!! Morgen een goede reis richting Suriname!!!!!!! Groetjes Margo

• 10 Januari 2012 - 18:40

Wendy:

Krijgen we dit keer van die lange verslagen? Net als die van Ilse? :D Veel plezier! Goede reis en groetjes aan de brokopondo beer!