zaterdag t/m vrijdag ochtend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu zaterdag t/m vrijdag ochtend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van elroy linde - WaarBenJij.nu

zaterdag t/m vrijdag ochtend

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

02 Maart 2012 | Suriname, Paramaribo

eeey lieve mensen in het koude nl

zaterdag rond 9 mijn bed uitgegaan en beetje op geruimd gecomputerd en verder eigenlijk zeer weinig even een dag rust. s'avonds rrond half 9 met eric naar jan en lonneke gegaan (oude huisgenoten die nu ergens anders zitten) daar biertje gedaan en toen met ze 4 naar het casino als afscheid van jan (lonekke blijft nog 4 weken) daar zijn josephine en robbert ook heen gekomen. tot half 2 snachts gegokt. helaas weer niks gewonnen. toen richting het vat gelopen want daar zou carnaval avnd zijn. het was echt een gekkehuis op de weg iedereen liep met drank over straat. (het was namelijk een feestdag) bij het vat aangekomen stond er een podium buiten en was erg druk en gezellig. daar eric ze voetbal vrienden nog gezien en ilse is ook die kant toen nog op gekomen. 3 uur was het buiten afgelopen dus nog drankje in de bar gedaan en na 4 maar weer na huis gegaan met de taxi die opeens meer geld wou dan afgesproken. dat hebben we natuurlijk niet gedaan.

zondag ochtend wel paar keer wakker geweest maar om 12 uur er toch echt maar uitgegaan met mijn brakkehoofd. toen eitjes gebakken gerelaxed en rond half 3 onze fiets bij jan thuis opgehaald die stonden er nog van gister aaf. en meteen door gefietst naar hotel waar erics ouders willen slapen als ze komen over paar maanden. thuis weer aangekomen bleek ik een teek in mijn been te hebben dus die er maar uitgehaald. savonds filmpje gekeken.

maandag weer gewoon werken.sochtends de roofdieren gedaan en smiddags hadden we een vergadering dat er echt iets moet veranderen met op tijd komen enzo. eind van de dag kwamen fardau en tineke (moeder en dochter van de raleigh trip) nog langs in de zoo dus daar nog even uurtje mee gekletst. savonds mee gegaan met eric met voetbal en heb nog even laatste paar min ook mee gespeeld. toen snel gedoucht en tegen 9 weer vertrokken naar saskia (een vrouw die ilse en eric al tijd geleden hadden ontmoet) daar een drankje gedaan getroefd en een nieuw spel geleerd schoppen 7. tegen 1 toch echt maar weer naar huis gegaan.

dinsdag samen met eric apen en roofdierenafdeling gedaan. en rond half 3 kwam er nog een jonge van mijn leeftijd die ook mee was naar raleighvallen. (ik zorg wel hoor dat er bezoekers komen in de zoo haha)
savonds film gekeken en op tijd gaan slapen.

woensdag weer de roofdieren afdeling gedaan en zeiknat geregend (stond in de krant dat er nu in de korte droge tijd net zoveel regen valt als in de grote regentijd. nou daar zijn we blij mee :( )smiddags een boom gekapt die half was omgevallen.
savonds heeft josephine roti voor ons gehaald als afscheid.

donderdag erst de rest van de boom opgeruimd tot ik opeens zie dat terry (de reuze otter) bijna ontsnapt. ze hoofd en 1 poot was al door het gaas. (hij was zondag ook al ontsnapt) dus maar met eric langs het hele verblijf extra gaas gespannen. dit was de hele dag werk. rond 3 kwam er een bezoeker naar mijn toe dat er een slang zat in de boom (vlak boven mijn) het bleek een tapijtslang te zijn van wel 2 meter. dus maar even foto's gemaakt. thuis aan gekomen bleek er nog een huisgenoot weg gegaan te zijn mevrouw an. haar kamer deur stond open en leek wel of er een bom was ontploft. toen ook afscheid genomen van josephine (dus zijn weer 3 kamers leeg die binnen een week weer vol zitten, dus hopen op leuke mensen) savonds beetje gekaart.

vrijdag ochtend even hardgelopen.
nu maar wassen en tas inpakken voor vanavond. ga namelijk weer 5 nachten het binnenland in.

• 02 Maart 2012 - 14:13

Suzanne:

Weer leuke verhalen. Regen wordt je net slechter van. Veel plezier in de binnenlanden.

Groetjes

• 02 Maart 2012 - 15:54

Wendy:

Wow wat heb je weer een hoop gedaan! Leuk om allemaal te lezen! Heel veel plezier weer in het binneland. :D Geniet er maar van. En pas op voor sidderalen bij de waterval he? Nu is Norman er niet bij..

• 02 Maart 2012 - 16:31

Anita:

Hoi, je werkt wel hard he in die dierentuin! Veel plezier de komende vijf dagen! We lezen de verhalen wel weer als je terug bent.

Gr Anita

• 03 Maart 2012 - 09:46

Anne En Johan:

zo dat was dus weer een druk weekje en wat een leuke verhalen en geniet er lekker van grt;johan