laatste dag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

10 Maart 2011 | Costa Rica, San José

hallo mensen

hier bij mijn laatste bericht.

ben op veel plekken geweest waar ze geen internet hadden en geen bereik met de tel dus heb lekker genoten van de rust en niks mee gekregen van de buiten wereld

ik ben naar nog veel natuurparken geweest en een paar dagen op het strand

heb 2 soorten dolfijnen gezien en een walvis echt geweldig was dat.

verder vlogen de aras en toekans over het balkon in corcovado.

er zijn geen problemen in de groep geweest. en hebben flink wat teraasje genomen vooral de laatste paar dagen.

gister voor het eerst echt uit geweest en dat was geweldig heb nu wel een redelijk kater maar de meeste zijn er slechter aan toe dan mijn na 5 uurtje slapen haha.

ga nu even shoppen. en morgen ochtend staat om 4 uur de wekker om naar het vliegveld te vertrekken dus is helaas weer voor bij.

de laatste dagen bijna geen regen gehad en heel veel zon en warmte.

tot over een paar dagen in nl.

heb 1100 fotos op me camera staan terwijl ik er denk ik al 1000 heb gewist dus heb genoeg om te laten zien ahaha.

• 10 Maart 2011 - 20:32

Wendy:

Jeeej wat klinkt het vet allemaal! Ik ben echt super benieuwd naar je foto's en verhalen. Geniet van je laatste dag en tot zaterdag!

xxxx

• 11 Maart 2011 - 08:13

Ismay:

Wauw Elroyy!! Je hebt weer een enorm avontuur beleefd zo te lezen! :D
    Ben erg benieuwd hoor! Goede reis!
    xx!

• 11 Maart 2011 - 15:31

Suzanne:

Jammer dat het er alweer op zit. Wel vet hoor een walvis. Ben benieuwd naar de foto's, goeie reis nog.

xXxXx