san jose 2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu san jose 2 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu

san jose 2

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

20 Februari 2011 | Costa Rica, San José

hallo

heb is hier nog 7 uur sochtends dus ga straks echt beginnen met reizen

gister was namelijk nog een relaxed dag.

beetje centrum in geweest gezwommen in het hotel en uit eten geweest en natuurlijk tijd genoeg gehad voor een heerlijk biierte. ok iets meer dan 1.

iedereen heeft geld kunnen halen met pinpas dus dat was ideaal.

het weer was gister heerlijk 25 plus met een windje erbij.

op deze plaats valt de luchtvoctigheid heel erg mee dus zweet een stuk minder dan in borneo.

de groep is tot nu toe erg gezellig en zitten volgens mijn geen lastige mensen tussen. ook is de groep extreem jong zegt iedereen wat wel leuk is.iedereen is onder de 36 op 1 na.

gister ook de eerste 2 mooie vogels gezien.

net nog een kolibrie maar nog niet op de foto helaas.

ik ga nu maar eten want moet me tas nog inpakken en eten. en moet over over half uurtje weg

• 20 Februari 2011 - 13:15

Suzanne:

Relax dat je eindelijk geld hebt. En beter dat het niet enorm vochtig is zoals in Borneo. Veel plezier daar en veel foto's maken he:)

xXxXx

• 20 Februari 2011 - 15:11

Ismay:

Klinkt goed ELroy!
    Geniet ervan!!
    xx

• 20 Februari 2011 - 15:51

Wendy:

Echt leuk dat je alweer een verslag getypt hebt! Ik hoop dat je de kolibri nog op de foto krijgt. Maar die zijn natuurlijk wel erg snel. Volgens je programma ben je nu een vulkaan aan het bezoeken. Ik ben benieuwd hoe dat is. Veel plezier!
    xxxx

• 20 Februari 2011 - 15:52

Wendy:

Heerlijk gewoon 25graden. Hier is het vrij koud rond de 0 a 1 graden brrr. Niet te bruin worden he? ;)

• 23 Februari 2011 - 12:24

Pascual Westerholt:

Heeee Elroy!

Geniet maar voor 10! ;)
    Ik blijf je vanuit Thailand volgen! :D

Niet al teveel biertjes drinken hea, haha! :p

Greetzz, Pas! :)