san jose - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu san jose - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu

san jose

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

19 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

hallo

mensen het is hier nu zes uur in de ochtend en ben al klaar wakker. terwijl gister een dag van ruim 25 uur was.

op schiphol begon het goed. want me visum klopte niet.

na nog een keer betaald te hebben en het te veranderen mocht ik toch me haha

de eerste elf uur ging super alleen laatste uut was veel turbelentie een x zo erg dat er mensen gingen gillen haha

na 2 uur in de rij te hebben gestaan in houston voor vinger afdrukken hadden we nog net ff tijd voor een biertje voordat we naar costa rica vlogen. het eten en drinken was prima geregeld in het vliegtuid en had ook bijna al me reisgenoten al ontmoet.

in costa rica aan gekomen heeft iedereen problemen met geld halen dus dat moetten we vandaag maar regelen.

ik ga nu maar even wat eten de meeste reisgenoten zjn ook al wkker

zit hiet in een buiten wijk van san jose waar niet zo veel is we gaan straks naar het centrum. heb net al buiten gelopen maar was inderdaad niks bijzonders.

• 19 Februari 2011 - 15:43

Wendy:

Wow wow gewoon nu al een bericht!! :D Super leuk! Heel veel plezier elliepellie! Leuk dat je op schiphol al je reisgenoten ontmoet hebt enzo. Veeel plezier! En ik hoop dat er snel weer een berichtje van je komt. xxxxx

Hoe is het weer?

• 20 Februari 2011 - 12:40

Ilse:

Ellebel :D!!

Wat erg van die turbulentie, goed dat je mij niet aan boord had... Ik had anders ook mijn gil laten horen *vreselijk*.

Nou ben heel benieuwd naar de foto's en natuurlijk je hilarische reisverhalen ;). Hopelijk dat het geld zo geregeld is en dat de rest van de reis wel allemaal goed zal gaan.