dag 8 - Reisverslag uit Caño Negro, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Caño Negro, Costa Rica van elroy linde - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: elroyincostarica

Blijf op de hoogte en volg elroy

25 Februari 2011 | Costa Rica, Caño Negro

hallo

het is al weer dag 8

heb teveel mee gemaakt om alles erop te zetten.

maar heb 2 vulkanen gezien en verder heel veel natuur.

2 soorten luiaards, slingerapen kapucijnapen en brul apen

kaaimannen. en heeel veel vogels en reptielen. en ook al een paar gifkikkers. ook al 3 soorten toekans gezien

ik zwem bijna elke dag wel even bij de lodge want hebben steeds een zwembad.

elke dag boven de 25 graden en veel zon. pas 3 regen buien gehad maar elke keer op de goede momenten.

we hebben een hele jonge groep dus er word veel gelachen en er gaat ook best veel drank door heen. wat wel erg gezellig is.

we slapen steeds 2 nachten op de zelfde plek dus je kan altijd kiezen wat je die dag wil doen dus heb wat meer vrijheid dan in borneo. het eten is erg lekker. wel veel zwarte bonen met rijst. in de ochtend middag en avond.

verder op bananen plantage gewwest. en natuurlijk altijd even rondje doen in de dorpjes waar we zijn.

de prijzen zijn niet super goedkoop eten en drinken is iets goedkoper dan in nl. en souvenirs zijn echte toeristen prijzen haha.

avond eten is bijvoorbeeld meestal tussen de 10 en 15 euro

• 26 Februari 2011 - 03:54

Pascual Westerholt:

Hey Elroy!

Wat heb je alweer veel meegemaakt en gezien & wat heb je al veel beestjes gezien! :o

Veel plezier, geniet! :D

Pas! ;)

• 26 Februari 2011 - 07:43

Wendy:

Wow El je hebt wel weer de tijd van je leven he? Wat heb je alweer veel gezien en gedaan zeg! Echt fijn dat je zo een leuke gezellige groep hebt. Ik ben zo super benieuwd naar je foto's. Nog heel veel plezier en geniet ervan!
    xxxx

• 26 Februari 2011 - 08:48

Ilse:

Eej El,

Super cool dat je twee luiaards hebt gezien :D. Eric zal wel helemaal flippen als je weer goed en wel in NL terug ben en je verteld welke reptielen en amfibieen je hebt gezien :p.
    Heerlijk die temperaturen te horen, ennuh moet je nou perse erbij vermelden dat je altijd over een zwembad bescikt ;).

Heel veel plezier nog!!!!!

Dikke Kus

• 28 Februari 2011 - 09:55

Anita:

Hoi Elroy

Leuk hoor al die berichten. Je ziet weer veel!!!!! Geniet er nog maar lekker van. Het is hier maar koud. Gr Anita