de eerste dagen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van elroy linde - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van elroy linde - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg elroy

31 Oktober 2012 | Argentinië, Buenos Aires

hallo mensen hier even snel een bericht

de vlucht na rome had ik bijna ander half uur vertraging dus we waren eigenlijk te laat voor de volgende vlucht. gelukkig hadden ze op ons gewacht en moesten we rwennen. alleen steeg dat vliegtuig maar niet op dit bleek te komen door dat er precies boven ons onweer was. dus uiteindelijk met ruim 2 uur vertraging vertrokken. en ook met 2 uur vertraging geland. in het vliegtuig de rest van de groep al leren kennn.
jullie en leuke groep.

toen een uur bij de paspoort controle gewacht en daarna naar de bagage band gelopen waar bleek dat van ons alle 17 geen bagage was die stond nog in italie. dus duurde weer een uur om dit te regelen.

smiddags met ze alle de stad ingegaan en savonds heerlijk gegeten zondag ochtend even met ze alle na de markt geweest en toen weer naar het vliegveld voor de bagage. gelukkig stond nu alles er en konden we verder. want smiddags moetsen we naar een openbare bus waar we 18 uur in moetsen dus iedereen was beetje bang maar was echt relax. waren gewoon eerste klas vliegtuistoelen die bijna horizontaall konden dus heerlijk geslapen en kregen ook gewoon vliegtuig maaltijden

dinsdag begon het echte werk eerst guanaco´s nandoes en mara s gezien. toen stukje gelopen en wat zeeolifanten gezien wel erg ver weg. daarna nog tuk of 5 pingiuns gezien. om 4 uur met een boot de zee opgeweest om walvissen te spotten dit was echt geweldig wel stuk of 15 gezien waarvan een deel klienjtes, nouja klein een meter of 8 scghat ik. eentje gaf zelf een spring show weg dus super foto´s van. de andere zwommn ook zo onder de boot door dus echt heel dicht bij

daarna nog even bij een rots gewest waar zeeleeuwen zaten.

vandaag naar de pingiun rots geweest. iets anders dan verwacht maar super vet. niet 1000 pengiuns bij elkaar. maar om een afstand van 2 km onder elk bosje een kuil met daar er 1 in die op eieren zat. wel bij het strand een groepje van 15 dieren bij elkaar gezien en verder liepen er nog een paar over het pad. net zo als in emmen.

vanaaf even bbq en morgen vlieg ik dan echt naar het zuidelijkste puntje.

• 31 Oktober 2012 - 23:03

Petra:

He elroy,
    Nou reizen verloopt zelden soepel, misschien is dat ook wel het mooie ervan. Tof dat je alweer zoveel dieren hebt gezien. Ik kan niet wachten tot je eindelijk in ushaya bent beland.( weet niet precies hoe je die stad schrijft). Dat lijkt me zo'n fasinerend centrum. Tegenwoordig rete druk, maar ja iedereen wil reizen naar de pool.
    Heel veel plezier nog en tot je volgende blogtext.
    Groetjes petra en de wolven

• 01 November 2012 - 01:26

Laurens:

lekker bezig jongen! Goed dat het weer zo leuk is

• 01 November 2012 - 08:35

Wendy:

Heey El,
    Leuk verhaal! Leuk dat je al zoveel dieren weer gezien hebt. Ben benieuwd naar de walvis foto's. Echt super dat er een een hele show ging geven. Heel veel plezier en geniet van je vakantie!
    xxxx Wen

Ilse:

Nice! :D... Wat een reis heb je achter de rug, gelukkig wordt het beloond met pinguins en walvissen.
    Daar ben ik wel jaloers op hoor ;). Net zoals Wendy ben ik ook zeer benieuwd naar de foto's.

• 01 November 2012 - 08:58

Ilse:

De site blijft een beetje hangen.....Sorry! Agh heb je wel veel berichtjes :)

• 01 November 2012 - 09:53

Anita:

Hoi Elroy, wat fijn om wat van je te horen. Leuk weer van al die dieren die je nu alweer hebt gezien echt vet! We gaan zeker al je foto's bekijken als je terug bent. Wel vervelend van de bagage. Maar ja als dat het ergste is! heel veel plezier! Groetjes van Theo en Anita

• 01 November 2012 - 14:06

Suzanne:

Hey,

Leuk dat je al zoveel dieren hebt gezien. Ben ook benieuwd naar de foto's inderdaad. veel plezier nog

Pieter:

Iik wil oooooook..... :( Groetjes van een jaloerse Pieter. Als je maar geen Jaguar ziet!

• 01 November 2012 - 16:42

Pieter:

Schijnbaar heb ik hetzelfde probleem als Ilse, veel plezier met de dubbele berichtjes...

• 01 November 2012 - 19:30

Paul:

Goede reis en ik wacht met smart op verdere verslagen!

• 05 November 2012 - 21:42

Eric:

Weer mooie verhalen El. Gelukkig dat de koffers er uiteindelijk nog aankwamen! Veel plezier nog en ik wacht met smart op de fotos van de orcas!