nog iets meer dan een week voor vetrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu nog iets meer dan een week voor vetrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu

nog iets meer dan een week voor vetrek

Blijf op de hoogte en volg elroy

16 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen

Over andere halve week (vrijdag 26 okt) mag ik voor 3,5 week naar Patagonie. (Voor de gene die even niet weet waar dat is, dat is het zuidelijke deel van Argentinie en Chili) dus wat kouder dan ik gewend ben met reizen.

Het is een groepsreis en ga niet zo heel lang maar zal toch proberen om hier een keer een verhaal op tezetten. :)

Het landschap moet daar super zijn. En ik hoop heel veel zeezoogdieren te zien :) zoals zeeolifanten, orka's, walvissen, zeehonden, zeerobben zeeleeuwen en pingiuns.

en voor wie het leuk vind kun je hier mijn reisroute en info zien :)

• 17 Oktober 2012 - 08:49

Ilse:

Hij wel.... Meneertje van het leven :p

• 18 Oktober 2012 - 23:37

Ineke Robbé:

Hé, we wensen je een heel fijne reis en zullen zeker jouw verslagen lezen. Ik verheug me hier op want je weet het altijd wel goed te vertellen. We spreken je vast wel weer als je terug bent. Veel plezier. Tante Ineke en Oom Cor.

• 19 Oktober 2012 - 12:09

Ismay:

Hee Elly!
    Ga je alweer??? We zien je bijna nooit ;-) Hahah
    Oh jawel, vanavond nog ff! xx

• 23 Oktober 2012 - 17:37

Laurens:

Misschien sloop ik de auto wel vrijdag, dan ga je helemaal nergens heen