nog iets meer dan een week voor vetrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu nog iets meer dan een week voor vetrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van elroy linde - WaarBenJij.nu

nog iets meer dan een week voor vetrek

Blijf op de hoogte en volg elroy

16 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen

Over andere halve week (vrijdag 26 okt) mag ik voor 3,5 week naar Patagonie. (Voor de gene die even niet weet waar dat is, dat is het zuidelijke deel van Argentinie en Chili) dus wat kouder dan ik gewend ben met reizen.

Het is een groepsreis en ga niet zo heel lang maar zal toch proberen om hier een keer een verhaal op tezetten. :)

Het landschap moet daar super zijn. En ik hoop heel veel zeezoogdieren te zien :) zoals zeeolifanten, orka's, walvissen, zeehonden, zeerobben zeeleeuwen en pingiuns.

en voor wie het leuk vind kun je hier mijn reisroute en info zien :)
http://shoestring.nl/rondreis-argentinie-chili-groepsreis-vier-seizoenen-op-een-dag

  • 17 Oktober 2012 - 08:49

    Ilse:

    Hij wel.... Meneertje van het leven :p

  • 18 Oktober 2012 - 23:37

    Ineke Robbé:

    Hé, we wensen je een heel fijne reis en zullen zeker jouw verslagen lezen. Ik verheug me hier op want je weet het altijd wel goed te vertellen. We spreken je vast wel weer als je terug bent. Veel plezier. Tante Ineke en Oom Cor.

  • 19 Oktober 2012 - 12:09

    Ismay:

    Hee Elly!
    Ga je alweer??? We zien je bijna nooit ;-) Hahah
    Oh jawel, vanavond nog ff! xx

  • 23 Oktober 2012 - 17:37

    Laurens:

    Misschien sloop ik de auto wel vrijdag, dan ga je helemaal nergens heen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

elroy

Actief sinds 12 Feb. 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 18154

Voorgaande reizen:

26 Mei 2013 - 20 Juni 2013

4 weken west usa

26 Oktober 2012 - 19 November 2012

Patagonie

11 Januari 2012 - 09 April 2012

suriname

08 Oktober 2011 - 28 November 2011

midden afrika naar oost afrika

18 Februari 2011 - 12 Maart 2011

2de reis

Landen bezocht: